Georgien brinner, men det gör inte jag.

Först och främst vill jag bara säga att mitt hjärta helt och hållet är med Ara Abrahamian idag, det var lidelsefullt pinsamt att se hur uppenbart korrupt brottningen är. Jag vill också kunna kasta bort en bronsmedalj sådär.

Har försökt att koppla bort M, men det är svårt, otroligt svårt. Det gör ont att leva i sådan ovisshet. Men jag får se, som med allt annat.
 
Alexandra var här idag, det var trevligt att kunna tänka på annat för en stund. Vi åt cookie dough, inte den godaste smaken från Ben&Jerrys, eller, för att citera Alexandra, BJ, men eftersom hon var snäll och bjöd fick hon sin vilja igenom. Gott var det absolut! Hon har planer på att såga sönder mina kryckor alternativt sno dem och hoppa iväg med dem vid skolstarten, vi får se hur det blir med det.

Sen börjar jag närma 1 000 000 poäng på Cube Field nu. 880 000 poäng nu, men inom kort ska milstolpen bli min. Detta var nog, vid närmare eftertanke, det absolut mest onödiga jag skrivit på bloggen, men likt Laul ska man väl fylla raderna med någon smörja.

Alex Schulman undrar hur 400 000 människor kan vilja läsa blondinbella, det gör jag med, men likaså hur man kan vilja läsa Alex Schulman.

Om allt går åt helvete ska jag supa skallen av mig tillsammans med Joakim i någon skog. Dels för att det känns jävligt typiskt att göra, men också för att jag är från Sundbyberg, och här gör man sådant hela tiden.

Ikväll ska jag lyssna på Thåströms "Mannen som blev en gris". Sakta flyter vi iväg...

Joakim postade en bild på sig i sin blogg, fallskarmshopp.blogg.se, så jag avslutar detsamma i förhoppning att få massa kommentarer om hur snygg jag är.





Kommentarer
Postat av: hej

du är snygg!<3

hoppas allt löser sig.

2008-08-18 @ 18:23:07
Postat av: Sebastian

Tack du anonyma själ.

2008-08-18 @ 20:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0