M

Så länge hjärtat mitt slår
så minns jag dig
när
Du stack ett hål i min Kevlarsjäl
och så blev Du mitt sår
och jag blöder ihjäl...


Jag försöker skriva om dig men det går inte. Jag plågar mig igenom bilder av dig för att känna att saknaden är lika stark som kärleken till dig. Jag orkar inte skriva ner mina känslor i listiga formuleringar som bildar ett ord som kallas poesi, jag orkar inte, ingenting. Det gör för ont. Allting jag känner för dig kan formuleras på fyra väldigt klara meningar.

  • Jag älskar Dig.
  • Jag är kär i Dig.
  • Jag saknar Dig.
  • Jag vill ha kvar Dig.
Du får den tid du behöver, jag tänker inte pressa dig till någonting. Men jag vet vad jag vill, och du vet vad jag står. Själv kan jag bara hoppas, och det är vad jag tänker fortsätta göra.

Det kommer bli en tom och ensam vecka.

Kommentarer
Postat av: cornelia

jättefint

2008-08-27 @ 20:48:23
URL: http://fleetway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0