Nattetid

Man lever väldigt lite, med tanke på hur länge man ska vara död

Bruno K. med Jocke den 23e november. Det blir perfekt, då kan jag vara intelligent och prata dikt i baren. Sippra på rödvin, fast jag hellre vill ha rosé, eller öl, och klä mig som de 20-åriga konstnärspojkar jag lätt kan le åt.

Nu ska jag börja på nytt stycke likt P.Ekwall
***
Ser på falsettfighters som Jakob tipsade mig om. Ultimate Fighting Championships - P.Roberto är kär.
***
De här stjärnorna är kul. För övrigt skrev L.Anrell en lysande krönika om Peking-OS i rosa bladet. Mycket läsvärd, beskrev konkret hur mänskliga rättigheter gärna står i skuggan för pengar i miljardbelopp och en VIP-plats i fågelboet.

 helgonen är döda människor
de har inga blå stenar
inga spetsiga kronor
de såg inte vattnet

Kommentarer
Postat av: jocke

bruno blir grymt

2008-08-11 @ 18:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0