Nödrim i ett fiskstim

Jag är inte tonårsjesus, jag är inte tonårsjudas, jag är tonårsingenalls. Jag vattnar små bruna vissna blommor på frostiga altaner längs med gatorna i staden som ingen kommer åt. Jag vill vara en flygande, stönandes näktergal som aldrig behöver säga förlåt. Mina blommor vissnar i din hand, precis som blommor gör ibland. Jag flyter i land på en öde strand där man faktiskt kan drömma lite grand.

Jag är het, som en kortlek på ett tåg från Ankeborg till Alingsås. Ankorna de drunkar i karuseller, mössen skjuter med smällkarameller, jag har imbecilla hjärnceller, det är sant, de förgås, "fy fan vad han gnäller", en katt sprang över gatan, hon kastade bomber som smäller över pojkarna och flickorna och alla andra som vill vara med när det gäller. Jag vet inte vad jag vill med det här, mer än att jag är så jävla kär, men det lär tiden och såren utvisa.


Off topic(Like I hade one): Blåbärspaj och blodpudding är vad näringskedjor består av. Tack Anna, Dennis och Emilie.

Behöver nån som behöver mig

Kommentarer
Postat av: anna

åh du skrev ett inlägg, jag blev glad:)

kramkram

2008-08-20 @ 01:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0