På en väns inrådan

Det finns två personer jag vet som bor i Råcksta varav jag känner den ene. Den förste är smörsångaren Darin, min arme tandställningsbroder, även fast somliga inte visste att jag haft tandställning, den andre är min käre vän Jakob Andersson, den snyggaste råttan norr om Södermalm. Som jag minns de tidiga episoder i omklädningsrummet där han alltid bar de välkända svartgula sidenkalsongerna som bara han kunde göra. Snyggt hår hade han också, den grabben...Jakob, kom tillbaka! (Att Darin nämndes i detta vet jag inte varför, inte heller varför jag poängterade att båda bor i Råcksta. Kanske har det att göra med att jag, till Jakobs förgrymmelse, råkade säga att Råcksta skulle ligga i Bromma.)
***
Jakob och jag var på Kent tillsammans, bland många andra, det var svett, linnen, trasiga jeans, armhår samt ren och skär kärlek. Men kom ingen beskyddare över spökstaden.
***
käkade en wok hemma på Church Street idag, den var smakrik, även om jag velat dela den med Chippen och Oksana. Självklart är allt Chippens fel, självklart...
***
How much is da fish? Ja, jävlar vad de är sköna Scooter, alltså...
***
För att prata allvar, att ha ett brytet ben är lidelsefullt. Jag luktar illa, har ont om besökare, jag svettas, jag kan inte duscha ordentligt, jag knaprar piller och alla pratar om Kina och Georgien. Kan ni inte fatta att det är MIG det är synd om?
***
Snart är R.Laul tillbaka, håll ut mina vänner, håll ut...

Kommentarer
Postat av: anonym kille

Haha Darin är Bäast!!! HAHAHAHA ahahahaha fyfan vad bra. AAHAaaaaaa. Fast Jag är Darin.

2008-08-10 @ 02:08:34
Postat av: Iron butt

Klart som fan att det är dig det är synd om!

2008-08-13 @ 21:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0