Vasa

Vad den här bloggen kommer handla om är i när detta skrivs högst osäkert, antagligen kommer här blandas konkreta artiklar och texter om totalt nonsens. Klart är dock att jag skapade bloggen bara för att kunna nå mig själv i adressfältet.

Som första blogginlägg tänkte jag bara inflika en kort sak gällande de stundande Olympiska spelen i Östasien. Det kommer hållas i Peking. Inte Beijing. Personligen håller jag mina tummar för att Anna Söderberg äntligen ska få sitt internationella genombrott i diskus.

Vidare skall påpekas att efter ha läst halva Processen av F.Kafka inte har en susning om hur det är att skriva böcker som vänsterhänt. Boken är dock bra, än så länge. Bokens titel är dock klart coolare på originalspråk.

Jag hoppas att somliga sportintresserade har lagt märke till att jag skrivit detta blogginlägg exakt som R.Laul. Den enda skillnaden är att jag använt mig av några färre radbrytningar. 

Slutligen, ja, jag har sett skeppet. Dess förruttnelse har börjat, precis som min.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Välkommen :)

2008-08-07 @ 03:20:27
URL: http://tiominuter.blogg.se/
Postat av: jacko

HAHA yes

2008-08-07 @ 03:39:09
Postat av: Jocke

ÅHH kafka!!!

2008-08-07 @ 16:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0