Jo, sånt här är verkligen fasansfullt roligt. Förlåt.

Namn (För & Efter):

Sebastian Rapp

 

Smeknamn:

Sebbe,Seb,Basse-basse,Rapp,Rappi-do-do,rape, rapphöna.

 

Ögon:

Bruna

 

Längd:

182 cm.

 

Hår:

Brunt.

 

Syskon:

En lillebror vid namn Simon.

 
   

Tycker du om att sjunga i duschen:


Alltid och allt möjligt.

 

Tycker du om att sjunga på toaletten:

Kan jag också göra.

 

Födelsedag:


22 november.

 

Stjärntecken: 

Skorpion/Skytt

 

Höger eller vänsterhänt:


Högerhänt.

 

Vad söker du i ett förhållande?


Ömsesidig kärlek.

 

Har du någonsin varit otrogen?

Nej.

 

Civilstånd:

Singel.

 

Har du en bil :


Nej, men min far har.

 

Mat:


Är jäkligt gott. Husmans.

 

Favoritnummer:

5.

 

Tecknat:

Rocky. Larson.

 

Disneyfigur:

Sebastian i lilla sjöjungfrun.

 

Färg:

Svartvit.

 

Planerar du att skaffa barn?:

Jag vill gärna ha.

 

Vill du gifta dig ?:

Kanske det. 

 

Kommer du att ha barn när du gifter dig?:

Det vet jag inte särskilt mycket om. 

 

Har du en Pojk/Flick-vän?:

Nej.

 

Är du förälskad?:

Ja, det är jag.

 

Skulle du kunna vara otrogen mot någon?:

Nej, vet du vad.

 

Musik/TV:

Kent.

 

Pojkar/Flickor:

Flickor. Jag eftersträvar en total matriarki förstår ni.

 

Rosa/Orange:

Inga av dessa färger är särskilt fina. Sen har jag svårt att se dem, varför de kanske egentligen är fina.

 

Festar/Sitta hemma:

Partaja! Elsa hon förstår. 

 

Sommar/Vinter:

Vintern är finare. Sommaren varmare.

 

Dag/Natt:

Dag, helst jämt.

 

Hänger/Tar det lugnt :

Tagga chill. lol.

 

Tråkigt/Roligt:

Jag kanske är konstig, men jag uppskattar verkligen att ha roligt.

 

Konstiga meningar :

Meningar innehållandes bokstäverna q och w. 

 

Vilken skola går du i?:

Täby enskilda gymnasium.

 

Har du tagit droger?:

Koffein. Morfin. Ngt annat läkemedel.

 

Vad tänder du på?:

Hud. 

 

Hur långt är du beredd att gå på första daten?:

Jag arbetar inte så.

 

Hur skum är du?:

6 på en 10-gradig skala.

 

Vilka 5 personer gillar du mest och litar till 100% på?:

 De fem personer som gillar mig mest och litar till 100 % på mig.

 

Vad tycker du om själsfränder?:

Om de finns är de väl bra, antar jag.

 

Är det rätt att flirta när man har Pojk/Flick-vän?:

Det är inte upp till mig.

 

När grät du sist?:

Jag grät inombords idag när Hammarby förlorade mot Norrköping. 

 

Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller Killar/Tjejer?:

 Jag fattar allt och ingenting.

 

Är du glad ?:

Nej.

 

Varför?:

För att det är så tråkigt och trist i min säng.

 

Vilken sak kan du inte leva utan?:

Min säng.

 

Kärlek eller Lust?:

Kärlek om jag får uppleva den igen.

 

Silver eller guld?:

Svart som.

 

Diamanter eller pärlor:

Allt som du gör blir till pärlor på min panna.

 

Soluppgång eller solnedgång?:

Soluppgång, då slipper jag sova.

 

Har du någonsin badat naken?:

Ja, som liten antar jag.

 

Sover du med gose djur?:

Nej, men min panda har hedersplats på min bokhylla.

 

Har du några piercings?

Nej, tänker inte skaffa heller.

 

Vilken färg har dina underkläder just nu?:

Svarta.

 

Vilken låt lyssnar du på just nu?:

Beskyddaren - Kent.

 

Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer?:

 De är siffror.

 

Vart vill du åka på din smekmånad?:

Antigua.

 

Vad är det mest romantiska du vet :

Popmusik.

 

Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?:

 Ansiktet. Handen när jag skakar den.

 

Favorit sport ?:

Hand boll.

 

Vad gör dig glad?:

Vänskap och kent.

 

Vilken är den nästa CD-Skiva du kommer att köpa:

 Ingen aning, har nyss köpt kentboxen dock. Det räcker. Fast Markusevangeliet vill jag gärna ha i fysisk form.

 

Bär du kontaktlinser eller glasögon?:

Nej.

 

Vilket är det bästa råd du någonsin fått?:

Your time will come.

 

Har du vunnit något speciellt pris?:

Japp, en ost!

 

Vilka är dina framtidsplaner?:

Jag ska plugga vidare. Jag lär bli svensklärare till slut.

 

Vilken är den värsta sjukdom du har haft?:

Körtelfeber, kanske.

 

Vad gillar du mest? Komedi eller skräck?:

Komedi. Finns ingenting bra med skräckfilm.

 

Över telefon eller personer emellan?:

Personer emellan.

 

Kramar eller pussar?:

Lite av varje kanske. Just nu, kramar.

 

Vilken låt reflekterar du dig med?:

Se på mig nu, vad tycker du? - Markus Krunegård.

 

Om du dog imorgon. Vem skulle du lämna allting till?:

 Min lillebror.

 

Har du några fiender?:

Onekligen.

 

Vad är du mest rädd för?:

Tomhet och ensamhet.

 

Skulle du hellre vara rik eller berömd ?

Det beror på vad som gjort mig rik alternativt berömd.

 

Vad är klockan i Albanien just nu?:

De har väl också CET? Eller?

 
   

Om du hade 24 timmar kvar att leva. Vem skulle du tillbringa mest tid med?:

 Dig.

 

Har du mött Jul-Tomten?

Jag har varit jultomten de senaste åren, således ja.

 

Om E.T kom och knackade på din dörr, vad skulle du göra?

 Dricka Bloody Mary. Det brukade Drew Barrymore göra.

 

När var det senast du pratade med personen du tycker mest om?:

 Det gjorde jag idag och igår.

 

När känner du dig som vackrast?

När jag mår bra.

 

Har du några husdjur?:

Nej. Snart en hund.

 

Vad har du för E-Mail adress?:

Den är hemsk och kunglig.

 

När var det sist du var ledsen?:

Idag, jag är rätt ofta ledsen nuförtiden. Klarar inte av att bli arg istället.

 

Är du alkoholist ?:

Det kanske kommer.

 

Väldigt onödig info:

Jag fyller år snart.

 

Har du haft tråkigt när du gjorde detta testet?:

Nej, jag lyssnade på musik och pratade med Farida samtidigt, så det var kul.

 


Kommentarer
Postat av: jocke

vilka dystopiska svar du ger.

2008-11-11 @ 23:34:11
URL: http://fallskarmshopp.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är kent?

2008-11-12 @ 22:28:47
URL: http://flies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0