Moneyslave.

Hej alla vackra människor. Jag har nyss kommit på att jag har ett extremt stort intresse av att bli någons moneyslave. Således auktionerar jag ut mig själv, och den som kommer fram till det första, ur min synvinkel, bra argumentet till att jag ska vara dennas eller dennes moneyslave ger jag helt sonika mitt studiebidrag de återkommande månaderna fram till min student. 

Jag har kommit fram till att detta är bäst eftersom jag blir tjock av alla jävla chokladbollar jag äter, således bidrar ni också till min ökade hälsa om ni finner det intressant med mig som eder moneyslave, pengahora. 

I cum money.  

God natt.

Kommentarer
Postat av: cornelia

eftersom att jag sparar till en dator borde jag få det hehe

2008-11-26 @ 20:59:02
URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag tycker jag ska få det, för jag kommer garanterat inte lägga det på nåt vettigt :)

2008-11-27 @ 18:38:37
Postat av: Anonym

Ge det till mig.

Du är inte värd dina egna pengar,en looser.

Jag bestämmer mycket bättre över dig och dina pengar.

2009-05-13 @ 06:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0