Jag heter inte Ken Ring.

Som jag trodde att hela Sverige kunde dö för oss två. Men jag tror inte riktigt att de föll för oss till slut.
Fast hela tiden finner gamla frågor nya svar. Det är bara att mina aldrig besvaras
Jag har bilder av dig kvar. Bilder från när vi två var ett par.
Som då blir aldrig jag igen.
I can never shake her.

Vad är det för fel på en tidning som på ett fördelaktigt vis blandar nöje, sport, kultur och inrikes- samt utrikesnyheter? Jag förstår inte detta hat, detta förakt.


Det är ett kallt krig som de säljer, det är nånting...jag vill inte ha.
Eller så är det just det jag vill.

För övrigt:
Fick jag se Håkan Hellström två gånger under lovet - det var trevligt.
Kommer Soaprise UF göra succé - en tvål blev rätt bra ändå.
Har Peter ett alldeles stort hus - det hade kan kunnat delat upp i flera små hyreslägenheter.
Är kentboxen sjukt trevlig att inneha - fick lyssna på Hagnesta Hill igen. Viktigt.
Har det inte snöat idag, inte så att det räknas iaf  - jag hatar SMHI.
Min blogg rätt värdelös för tillfället - jag vet inte om det kommer ändras heller.
Vänsterpartiet på uppgång - det enda partiet åt vänster i riksdagen. Egentligen.
Är jag inte socialdemokrat - däremot har de inte förstört Sverige, det försöker dock alliansen göra nu.
Finns det två, tre par fina människor där ute - tack för er.
Är Mats Wennerholm en idiot - jag finner inte att slagsmål är okej bara för att det begås i ett par skridskor.
Vill jag ha mera ändå - det är ett gift som jag fick som måste ha.
Håll ditt huvud högt - för jag älskar allt du gör.

Kommentarer
Postat av: Paula

Då jag saknar meningsfullt svar till din lite lagom meningslösa kommentar tänker jag nu köra en copy-paste på Karin Boyes vackra ord. Uppskatta.



"Fall", sade Herren, "fall,

trotsiga morgonstjärna!

Mörker jag unnar dig gärna.

Du är mig kärast i världen all."



"Fall", sade Herren, "fall,

brinnande blåa låga!

Glimma i djupens plåga,

res dig en stad av svart kristall!"



"Fall", sade Herren, "fall!

Du som allt ont skall smaka,

kommer du snart tillbaka?

Du är mig närmast i världen all."



2008-11-01 @ 02:02:11
URL: http://airwar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0