Freedom of speech won't feed my children

Where did it all go wrong?  (The only interesting answers are those which destroy the questions.)

Jag skulle kunna vara riktig, om du bara öppnade ögonen.
Jag är en blomma som vissnade i din hand, jag vill bli ett frö som sås i någon annans.

Åh, metaforer
jag älskar metaforer
så fyllda av floskler
men ändå så vackra
Ge mig metaforer
Fler metaforer!!!



Träffade Hanna idag. En ytterst trevlig händelse, hon visade mig recordhunter, en affär som var fullt okänd för mig tidigare. Visst, det kanske är pinsamt, men som sagt, jag upptäcker saker mycket senare än alla andra. Där inhandlade jag 5 st skivor, eftersom jag är en ytterst populär och viktigt människa tänke jag nedanför sätta upp en punktlista på vilka skivor jag inhandlade, då alla givetvis är ytterst intresserade av min musiksmak.

  • Moneybrother - Pengabrorsan
  • Manic street preachers - Know your enemy  
  • Oasis - Standing on the shoulder of giants
  • LOK - Sunk 500
  • Laakso - My Gods
Intressant, inte sant? Därtill kan tilläggas att jag ville köpa en singel vid namn Vinternoll2/FF men 399 kronor var några kronor för mycket.


We love to kiss the Dalai Lama's ass
Because he is such a holy man
Free to eat and buy anything
Free to fuck from Paris to Beijing

Ingenting är skapt för mig. För att dämpa min ångest skall jag skriva hyfsad poesi. Om nu någon vill kalla det för det, låt mig bli din privata poet.

Jag faller.
 
.
..
...

Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Paula

Aha, Record Hunter, det var länge sedan ja. Men hörrudu, du var typ 20m ifrån Atlas, ytterligare en ur vissa perspektiv fenomenal skivbutik! Säljer mest beggat och billigt för oss som är dåliga på att hantera pengar. Mm. Tack för din helt stabila kommentar förresten :}

2008-10-04 @ 23:09:16
URL: http://airwar.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0