Hill of the Pillertriller

Förruttnelsen börjar så mycket tidigare än du vill påstå. Jag rycker till, ångesten avbryts för sport. De jävlarna tog min älskling där, från krönet av Sverige kan jag se min förlorade värld.

Allt är förlorat, inget är vunnet.

Jag finns här för dig.


Una botella de Nembutal, por favor. Vi går ner i varma mörker, jag gör dig arvlös på en servett.

Jag är efedrin för dina lungor.
Min telefonbok skriker våga utan ord.


Tio små fingrar smeker mitt hår varje morgon jag går förbi
även om de tio fingrarna inte själva vet om det.
Jag flyr aldrig till Paris.
 
Jag vet ingenting om mitt liv, men jag vet exakt hur det inte ska se ut

Kommentarer
Postat av: jocke

lasse är hemsk

2008-10-25 @ 16:17:35
URL: http://fallskarmshopp.blogg.se/
Postat av: jocke

"Jag är efedrin för dina lungor.

Min telefonbok skriker våga utan ord."



sjukt bra!

2008-10-25 @ 16:18:43
URL: http://fallskarmshopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0