Meningslösheten kommer ikapp mig.

Kent är ett mycket bättre band än Broder Daniel.
Oasis är ett mycket bättre band än Blur.
Radiohead är ett mycket bättre band än Coldplay.
Laakso är ett mycket bättre band än Pantera.
LOK är ett mycket bättre band än Lillasyster.
Mora Träsk är ett mycket bättre band än Depeche Mode.
Kaiser Chiefs är ett mycket bättre band än Interpol.
Arctic Monkeys är ett mycket bättre band än Bloc Party
Rolling Stones är ett mycket bättre band än Beatles.
Muse är ett mycket bättre band än Keane.
Imperiet är ett mycket bättre band än Ebba Grön.  

Vid närmre eftertanke är alla band bättre än Keane. Alla utom Depeche Mode.  
Slutligen är Winnerbäck en mycket bättre artist än Hellström.

Och Wille Crafoord är en pajas. 

Kameran glider över guldgula fält
Ja, vi vet du behöver hjälp
Den här stan gör mig galen igen
Du kommer aldrig mer bli dig själv
Och jag tror minsann min själ dör av svält

Kommentarer
Postat av: jocke

pantera är fan bättre än laakso

kaiser chiefs suger fet hästballe

2008-10-19 @ 20:17:42
URL: http://fallskarmshopp.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Pantera suger. Kaiser chiefs äger. Respekt.

2008-10-20 @ 03:14:51
URL: http://regalskeppet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0