Ångestförenförloradsjäl.

Your friends have voted on your strengths and weaknesses:

STRENGTHS:

person with the best taste in music
best father (potential)
most loyal

WEAKNESSES:

person with the best body
craziest

Just det edra jävlar, jag är så jävla mycket fulare än vad ni någonsin kommer bli!
Eller så lyssnar jag för mycket på facebook.


För övrigt är mjölksockeröl otroligt vidrigt. 

Hammarby möter Kalmar hemma idag. Jag kommer få ångest över det värdelösa spelet, spy i en soptunna, och sedan vandra hem norrut med min blöta halsduk tätt omkring mig. Väl hemma kommer jag trösta mig med att spela mammas gamla punkskivor och skrika ut mitt hat mot hela jävla systemet. Spelsystemet alltså.

Kommentarer
Postat av: Malin

svar, på alla komentarer:

ja det är Elsa, jupp hanna är trevlig, vissa är inte gjorda för skolan så jag hoppas på att börja jobba istället, Ett av våra favvo fik då men jag har hittat ett som är stråt vassare det där bredvid åhlens i sumpan kaffe för 15:-, kram på dig!

2008-09-14 @ 21:00:50
URL: http://favoritmalin.blogg.se/
Postat av: Iron butt

Vinylen är död. Länge leve vinylen. Vad vore livet utan gammal punk?

2008-09-17 @ 00:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0