Jag ska spränga sönder hela jävla Umeå.

Och du hugger och hugger och hugger och hugger och hugger och hugger och hugger och hugger och hugger och hugger och hugger och hugger och hugger och hugger och hugger och hugger och hugger och hugger och hugger sönder mitt hjärta.

Vem fan han än är, hoppas jag innerligen att han njöt riktigt rejält när han krossade mitt hjärta. Det vore ju så olyckligt annars.

Sen är det allt med A också - du är så djävla fin, jag hoppas att du förstår det.

Jag är trött på att vilja saker som aldrig kommer hända.

Bilden är kanske löjlig - det skiter jag i.

Kommentarer
Postat av: Iron butt

Spräng hela jävla Norrland...

2008-09-21 @ 19:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0