Sockerplätt

Jag är en krutladdning som spränger sönder dina ögon över Västerbron, jag smetar ut dem över toalettlock på Essingen där jag går ner på din smutsiga fitta. Södra station är en djurisk explosion, vi imploderar nu min kompanjon, över allt och inget som nånsin funnits i oss min vän, vi är gula blend eller röda prince får jag vara din stins i sängen? 

En stockholmsk K.Anttila.
Kanske patetiskt, vad vet jag.

Min dag har i övrigt var i övrigt mer händelserik på länge. Efter en välförtjänt sovmorgon gick jag upp vid tvåsnåret och gjorde mig en frukost bestående av ostfrallor och chokladmjölk. Detta brukar vara en delikat upplevelse, men onekligen inte denna gång, då jag fick kväljningar och hoppade fram till slasken där jag spydde några gånger. Otroligt obehaglig upplevelse, varefter jag borstade tänderna och kopplade av med en kopp söderte.

Efter min dagliga läsning ur Maos lilla röda stämde jag träff med Alex & Malin på värdshuset Gyldene Måsen, där en varm kaffe avnjöts - till min förfäran hade dock servitrisen kladdat kolasås på locket, vilket gjorde att en mindre irritation infann sig i min annars avslappnade kropp. I denna irritation avlägsnade vi oss istället för att besöka konditoriet "Tre med café", antagligen det mest löjeväckande cafénamnet i Sverige, där jag istället drack en Pago. Mitt sinne blev tillfreds och jag förde en revolution i mig själv.

Efteråt begav vi oss till Alex där han utmanade mig på några matcher i Pro Evolution Soccer 2008, och låt oss säga som så, att det blev ingen rolig historia för min kvartsserb till vän. Efter att ha förudmjukat honom och blivit bjuden på middag kryckade jag mig hem i höstmörkret i en spirituell värld med en känsla att lyckan infunnit sig igen. Jag slapp nämligen äta halvfabrikat idag.



Man är ju inte 17 bast längre, man är ju inte gjord av gummi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0