Skogen.

STULEN AV EN KORP!!!



På tal om ingenting har jag kommit på att väldigt, extremt, många av mina klasskamrater bor i skogen. Här nedan kommer därför en liten lista på mina klasskamraters bostadssituation i detta fall:

Alexandra A: Solna, en av få som inte bor i skogen.
Alexandra B: Skogen. Både nu och sen. HAHA!
Astrid: Bah, skogen.
Casper: Solna här med, inte skogen, men nu är det snart slut på dessa.
Cecilia: Vaxholm. Kanske inte skogen egentligen, men jävligt långt bort. Alltså skogen.
Elin: Väldigt mycket i skogen.
Emily: Är inte på det klara med var hon bor, men vi säger skogen för sannolikhetens skull.
Emma: Skogen. Åkersberga skvallrar om en del.
Jackie: Är inte på det klara med var hon bor, men vi säger skogen för sannolikhetens skull.
Joakim: Haha, Vallentuna, blir inte mer skog än så.
Johanna: På motorvägen vid skogen.
Josefin: Skogen.
Karolina: Långt ner i söder någonstans, skogen.
Kristina: Täby. Följaktligen väldigt mycket skog.
Louise: Skogen. 
Madde: Om jag förstått det rätt på gränsen mellan Täby och Vallentuna. Följaktligen dubbelt mycket skog.
Magnus: Skogsmulle i en stor stor skog.
Malin: I en väldigt stor och avlägsen skog.
Peter: Har visserligen flyttat, men bara från en skog till en annan.
Sabine: Glamglam i skogsskog.
Sebastian I: Den här människan har en egen åker där han föder upp boskap. SKOG!
Sebastian R(Jag): Bor i härliga och underbara Sundbyberg, åtta minuter från Hufvudstaden. Absolut inte skogen.
Victor: Det är allmänt känt att han tränar badminton i sitt hem, skogen.

Jag hoppas inte jag har glömt någon, men om jag gjort det bor den människan garanterat i skogen.



Mina klasskamraters lokaltrafik.

Kommentarer
Postat av: cornelia

skogen </3

jag älskar sundbyberg

2008-09-14 @ 14:02:04
URL: http://fleetway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0