Abc efter midnatt.

Varför behöver man förstå att man måste förstå allting för att kunna förstå något så enkelt som mig?
Jag är en vampyr. Jag suger och spyr. Låt mig komma in. Jag vill bli din.

Jag vill bara höra henne säga "Snälla Sebastian, kom till mig, fly bort till mig - bort från den där stan." Bort från staden där inga gudar vakar över barnen under gatltyktorna, staden där inga pojkar ville bli som sin far, där alla pojkar vikarierar som sin egen älskarinna natt efter natt efter natt. Bort från staden som inte alls är särskilt perfekt. Jag fantiserar om änglarna som hånglar i någon annans säng.

Jag strosade runt i min bygd igår kväll, utan mål och utan minne, när jag märkte var min frustrerade hjärna var på väg. Jag önskade jag kunde springa. Tryckte fram ett nummer och två timmar senare befann jag mig på en ödelagd tågstation norr om Sveriges mest avlägsna förort. Tack för att du är en räddande ängel, Elin.

Nonononononono! Ät hummus. Till allt.

För övrigt hittar jag allting mycket senare än alla andra. Markus Krunegård är äckligt bra. Jag antar att Jocke hatar honom, just p.g.a. detta. Dessutom är Varanteaterns parodi på Kent bland det bästa jag sett. Som sagt, jag hittar allting mycket senare än alla andra.

Summan av kardemumman blir att jag aldrig hittar rätt. Lev med det.

Dagens sportkänsla: JAAAAAAAAAAAAA! Barcelona lever. 6 jävla 1. Lycka.

Avslutningsvis vill jag säga att mitt mål med den här bloggen är att den ska bli på så oläslig som möjligt - mitt liv är nämligen äckligt ointressant. Förutom för närmast sörjande.

Se upp så att du inte blir ett sånt jävla svin. OCH DET ÄR PARTY, PARTY, PARTY!!!

Kommentarer
Postat av: cornelia

hittar också allt mycket senare än alla andra.

2008-09-22 @ 17:49:28
URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: Iron butt

Jag är glad om jag hittar det överhuvudtaget.

2008-09-22 @ 17:56:19
Postat av: anna

sitter och lyssnar på kent, det fick mig att tänka på dig. vi ses antagligen imorn, kram.



din blogg förblir asbra.

2008-09-22 @ 19:20:14
Postat av: jocke

krunegård suger

2008-09-22 @ 22:13:55
URL: http://fallskarmshopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0