Raj, raj, raj, reinfeldt.

Det finns jävligt mycket man vill ha tid med, och det finns jävligt mycket man önskar mest att man hade gjort.
Jag önskar mest att jag hade tid och sova, och jag önskar mest att jag slagit på stort.

Inatt har jag dansat och sjungit med Joakim, Micke, Hanna, Johanna, Emma och Kristina. Det var kul. Vidare fann jag också min goda vän Ylva, och Adam Swartz av alla människor där. Vi pratade nostalgiskt, nåja, vi pratade iaf om de gamla svunna tiderna samtidigt som vi konstaterade att Sundbyberg är Stockholms bästa förort att växa upp i. Jag hatar Vallentuna.

Jag kom hem halv fem. För att jag blandade ihop Vasagatan med Sveavägen. Så kan det gå när inte haspen är på. 

Nattens låtar:
Muse - Hysteria
Glasvegas - Daddy's gone
Kent - Columbus

Sammanfattningsvis:
Jag är alldeles för blyg och återhållsam.
Joakim Lundblad är en jättefin människa. Men han kommer aldrig kunna nita mig.
Du är riktigt vacker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0