Jag bor inte i Puerto Rico.

Idag råkade jag slå till Malin på käften. Inte alls med min mening, men jag fann det ändå relativt underhållande. 

Vidare fann jag det ytterst intressant att min resa från T-centralen till Sundbybergs centrum skulle ta några minuter längre än vanligt p.g.a. halt spår. Detta är på blå linje 10 mot Hjulsta, som helt och hållet är under jord ... Hur fasen blir spåret halt då? Men vem vet, banarbetarna kanske har ovanligt oljiga händer.

Snart Sverige-Spanien i Handbolls-vm. Heja Sverige friskt humör, det är det som susen gör. Heja, heja, heja! 
Sverige måste nog vara världsledande på internationella hejaramsor. 

EDNCD?
ADED!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag har faktiskt också funderat på det där med halt spår på linje 10.

2009-01-25 @ 15:37:43
URL: http://bikerbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0