Tårtan

Vidare finner jag det stört att Pär Ström menar att kvinnor inte är lönediskriminerade på arbetsmarknaden. För övrigt finns det någon lallare på youtube som lagt upp filmer på sig själv där han talar "emot" feminismen, genom att i nästan ordagrant citera Pär Ströms bok "Mansförtryck och kvinnovälde". Han medger att han enbart haft denna bok som källa i sina "debattinlägg", varför det är omöjligt att ta denna människa seriöst.

Jag försöker sova mig ur mitt depressiva beteende. Det gick ganska bra idag faktiskt, eftersom jag knappt har behövt vara vaken. Vaknade 17:22 av att min mor ringde  Det var ett av mina lyckligaste ögonblick det senaste halvåret. Sedan följde jag med Ylva och Elsa till Frida, där vi åt tårta. En mycket god sådan, och jag fann lycka i detta bakverk. De som inte tycker om tårta, exempelvis min far, bör bli omyndighetsförklarade. Åtminstone min far.

Ikväll ska jag knapra ipren.


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar tårta

2009-01-24 @ 22:00:40
Postat av: Jeanette

Du kunde väl ha tagit hem en bit till mig;)

2009-01-25 @ 15:26:19
URL: http://bikerbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0